maandag 27 juni 2011

Ik mijn Gratis Efteling Kaartje, en Hr. Kortmann zijn uitnodiging voor het Joe Mann natuurtheater, met een Bests gevoel?

Beste Heer Kortmann,

Graag zou ik mijn vader, de heer Gerard van Opstal.
Willen aanmelden voor een kaartje van Raveleijn. Waarom wil ik mijn vader aanmelden.
Aangezien hij er de afgelopen jaren voor gezorgd heeft, dat er in de gemeente Best
veel culturele activiteiten georganiseerd worden. Die als kenmerk hebben een laag drempeligheid dit o.a. doormiddel van een lage prijs, hierdoor kunnen o.a. veel kinderen in de zomer genieten van een leuke kindervoorstelling op dinsdagmiddag. Kunnen mensen elke twee jaar genieten van kunst in een prachtige omgeving. Enzovoorts, enzovoorts.
Tevens heeft Gerard van Opstal zich de afgelopen jaren ingezet, samen met een team vrijwilligers om sinterklaas, koninginnedag tot een leuke activiteit te maken.

Gerard van Opstal heeft zich altijd ingezet om cultuur in Best te bevorderen. Op het gemeentehuis zal hij bekend zijn als een persoon die het niet altijd eens is met beslissingen die genomen worden. Gerard zal zich ook regelmatig laten horen. Maar dit zorgt er indirect voor dat mensen die met cultuur bezig zijn op het scherpst van de snede zullen moeten functioneren.
Tevens blijkt hieruit zijn passie voor cultuur, om ondanks alle huidige bezuinigen voortdurend zich 200 % in te blijven zetten.
Een lintje lijkt me wat voorbarig, maar een kaartje voor een theatervoorstelling lijkt me gezien zijn cultuur passie uiterst geschikt.

Met vriendelijke groeten,


Bram van Opstal

Ik mijn gratis Efteling kaartje, En de Hr. Kortmann uitnodiging voor 7 Kindervoorstellingen in het Joe Mann natuurtheater, als dat geen Bests gevoel geeft dan weet ik het niet meer.
(voor alle duidelijkheid de Hr. Kortmann heeft het altijd over een Bests gevoel?)

Geen opmerkingen: